úterý 18. března 2008

Výstava v Londýně........


Právě jsem se vrátil z Affordable Art Fair v Londýně a mám pro Vás dobrou zprávu. Umění žije a prospívá.
Tedy v Londýně určitě, kde 120 galerií vystavovalo od 13 do 16 března. Tento velice úspěšný koncept, který by se dal přeložit jako "výstava dostupného umění" presentuje obrazy, sochy, fotografie a tisky v cenovém rozmezí od 50 do 3,000 liber (1500 -95.000 Kc).
Navštívil jsem výstavu v pátek a bylo nabyto. Jména prodaných prácí mají galerie nalepené u vchodu do stánku a byl jsem překvapen, kolik děl se prodalo hned první den. Zdá se, že pořadatelé vybírají pečlivě, protože úroveň byla vysoká. Doufám, že jednou uvidíme mezi zahraničními jmény také českou galerii a jsem přesvědčen, že máme co nabídnout londýnským sběratelům.
Jiří Bureš
The Affordable Art Fair - London

1 komentář:

joko řekl(a)...

Myslím,že je to i výborný podnikatelský nápad pro schopného galeristu,nebo seskupení,které má vztah k umění.